Aktualności: Witamy na forum o żółwiach lądowych! forum.zolw.info

• 13.05.2025, 15:32:55 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: Zdrowa skorupa?  (Przeczytany 11391 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline plaziok

• Żółw stepowy (Testudo horsfieldi)
  • *
  • Reputacja: 0
Zdrowa skorupa?
« dnia: 27.08.2011, 15:15:31 pm »
witam
jestem nowy na tym forum i mam pytanie czy wszystko jest w porządku z moim żółwiem bo ostatnio mu skorupa pojaśniała {wyblakła?)

Offline neo

• Żółw promienisty (Geochelone radiata)
  • **
  • Reputacja: 15
  • Posiadany gatunek Stigmochelys pardalis
Odp: Zdrowa skorupa?
« Odpowiedź #1 dnia: 27.08.2011, 15:38:57 pm »
nie ja pierwszy powinienem się wypowiadać z prostej przyczyny - nie znam się na żólwiach wodno - lądowych ale czy on czasem nie miał za mało wody ?
tak mi to wygląda !!!
ale powtarzam jeszcze raz że się nie znam więc temat będe uważnie śledził bo sam jestem ciekaw co mają eksperci do powiedzenia
In The Lap Of The Queen

Offline wege

• Pomocnik adopcyjny
  • Żółw leśny (Geochelone carbonaria)
  • *
  • Reputacja: 68
  • ADOPCJE ŻÓŁWI- WARSZAWA :)
« Odpowiedź #2 dnia: 27.08.2011, 15:57:14 pm »
Ja odnoszę podobne wrażenie, co Neo.
''Wielkość narodu i jego postęp moralny, można poznać po tym w jaki sposób obchodzi się on ze swoimi zwierzętami...''

Pozdrawiam, Mateusz :)

Offline plaziok

• *
« Odpowiedź #3 dnia: 27.08.2011, 20:00:52 pm »
dostęp do wody on ma cały czas ale on często wychodzi na kamień nie wiem czemu

TomaszW

• Gość
« Odpowiedź #4 dnia: 27.08.2011, 21:08:25 pm »
Pewnie dlatego, że jest żółwiem wodno - lądowym  :P

Offline evereen

• Żółw obrzeżony (Testudo marginata)
  • Reputacja: 7
« Odpowiedź #5 dnia: 27.08.2011, 23:04:29 pm »
Troche nie ten dzial, bo to bardzo ładny wodo-ladowy żółw czerwonolicy. Skorupa ladnie wysklepiona, równa i zdrowa.