Aktualności: Witamy na forum o żółwiach lądowych! forum.zolw.info

  • 28.03.2024, 19:03:16 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: Żółw grecki nie je i nie otwiera oczu  (Przeczytany 4263 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline moonika1984

  • Żółw stepowy (Testudo horsfieldi)
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 0
Żółw grecki nie je i nie otwiera oczu
« dnia: 11.07.2019, 21:44:33 pm »
Witam
Proszę Was o radę jak mogę pomóc mojemu żółwiu.
Od ponad dwóch tygodni nie chce jeść tylko ciągle śpi a dodatkowo nie otwiera oczu, które wymagają jak pokryte błoną.
W piątek byłam z nim u weterynarza który stwierdził, że pewnie hibernuje a co do oczu to pewnie dlatego że zaczął zrzucać skórę. Żadnych chorób czy odwodnienia nie stwierdził.
Dodam że żółwia mam od listopada więc nie mam jeszcze doświadczenia. Poprzednia właścicielka nigdy go nie zimowała.
Od kilku tygodni wynoszę go do ogródka ns kilka godzin. Robię to rzadko bo u mnie raczej zimno ( środkowa Anglia).
Załączam zdjęcia domku i wybiegu w ogrodzie.

Offline moonika1984

  • Żółw stepowy (Testudo horsfieldi)
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 0
Odp: Żółw grecki nie je i nie otwiera oczu
« Odpowiedź #1 dnia: 11.07.2019, 22:00:55 pm »
Mój Joey

Offline Kenet

  • Żółw promienisty (Geochelone radiata)
  • **
  • Wiadomości: 828
  • Reputacja: 601
  • Ż.grecki Testudo hermanni #redutaprzejmujeswiat
Odp: Żółw grecki nie je i nie otwiera oczu
« Odpowiedź #2 dnia: 12.07.2019, 00:20:35 am »
To nie jest żółw grecki tylko stepowy. Napewno nie hibernuje tylko  jest poważnie chory. Weterynarz nie zna się kompletnie na gadach skoro gada takie głupoty. Popytaj na Angielskich forach o dobrego weterynarza ,ale na moje oko rokowania są bardzo złe .Obym się mylił.

Offline heres

  • Żółw egipski (Testudo kleinmanni)
  • *
  • Wiadomości: 412
  • Reputacja: 6
  • Pardalis Babcocki
Odp: Żółw grecki nie je i nie otwiera oczu
« Odpowiedź #3 dnia: 12.07.2019, 13:36:48 pm »