Aktualności: Witamy na forum o żółwiach lądowych! forum.zolw.info

  • 16.04.2024, 12:11:40 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: Żółw wodno-lądowy czerwonolicy - ok. 15 lat  (Przeczytany 6449 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline polaroidalny

  • Żółw stepowy (Testudo horsfieldi)
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
Żółw wodno-lądowy czerwonolicy - ok. 15 lat
« dnia: 28.01.2017, 12:22:02 pm »
Witam, mam problem z żółwiem. Pod koniec grudnia stawał się coraz mniej aktywny, a jako że jestem początkujący nie wiedziałem, że próbuje się hibernować a ja mu to uniemożliwiałem. Byłem z nim u weterynarza, który stwierdził że nie jest w zbyt dobrym stanie ale przez tydzień podawał mu antybiotyk i witaminy. Kazał go wkładać do terrarium rano i wyjmować pół godziny przed zachodem słońca. Niestety minęły już dwa tygodnie a żółwiowi się nie poprawia. Nie rusza jedną łapą tylną i jedną przednią, w dodatku nic nie je i stara się w ogóle nie ruszać. Nie potrafi już sam wejść na kamień. Macie jakieś podobne doświadczenia? Jakieś rady co w tej sytuacji można jeszcze zrobić? W poniedziałek idę z nim jeszcze raz do weterynarza ale w międzyczasie chciałbym się dowiedzieć czegoś od was.

Offline Kamil56

  • Główny Moderator
  • Żółw promienisty (Geochelone radiata)
  • **
  • Wiadomości: 746
  • Reputacja: 29
Odp: Żółw wodno-lądowy czerwonolicy - ok. 15 lat
« Odpowiedź #1 dnia: 28.01.2017, 14:20:27 pm »
Co to za weterynarz? Pewnie nie specjalista od gadów.
Skąd jesteś to polecimy ci gadziego weterynarza?


Offline polaroidalny

  • Żółw stepowy (Testudo horsfieldi)
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
Odp: Żółw wodno-lądowy czerwonolicy - ok. 15 lat
« Odpowiedź #2 dnia: 28.01.2017, 19:08:22 pm »
Września, 50km od Poznania. A nie ma czegoś co by można z nim zrobić teraz i co by mu pomogło tak bez specjalistów przez ten weekend?

Offline Kamil56

  • Główny Moderator
  • Żółw promienisty (Geochelone radiata)
  • **