Aktualności: Witamy na forum o żółwiach lądowych! forum.zolw.info

  • 28.03.2024, 15:31:58 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: Co to za żółwik?  (Przeczytany 6704 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline tallib

  • Żółw stepowy (Testudo horsfieldi)
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
Co to za żółwik?
« dnia: 19.03.2014, 18:43:30 pm »
Witam , wraz z ojcem prowadzimy firmę transportową, dziś jeden z naszych kierowców przywiózł sobie z Włoch pamiątkę w postaci żółwia za co dostał solidną że tak powiem "pochwałę" (twierdzi że znalazł na dzikim parkingu delikatnie w ziemi zakopanego) , pamiątka została mu przez ojca zarekwirowana i teraz zastanawiamy się co z tym fantem zrobić , w kwestii żółwi jestem zielony no ale jak już się trafiła taka okazją to pewnie zwierzaka przygarnę ( u rodziców w domu jest pies i 2 koty ) . Terrarium jest w trakcie budowy i żeby je odpowiednio wyposażyć muszę mojego nowego kolegę zidentyfikować a jak już wspominałem w temacie jestem zielony . Żółw wygląda tak :
http://zapodaj.net/9bae5eba6184b.jpg.html
http://zapodaj.net/5f14023e37579.jpg.html
http://zapodaj.net/36bb0dc13d12f.jpg.html
Długość pancerza ok. 4,5-5cm , po cztery pazurki na łapkę , aktualnie żółwik jest dość niemrawy więc podejrzewam że jeszcze "hibernuję(?)"
Jeśli zajdzie taka potrzeba to zrobię więcej fotek , aktualnie nie chcę już go stresować bo podróży raczej lekkiej nie miał , pozdrawiam

Offline ןคภ ๒z

  • Żółw leśny (Geochelone carbonaria)
  • *
  • Wiadomości: 2314
  • Reputacja: 37
  • greki Stefan i Daisy
Odp: Co to za żółwik?
« Odpowiedź #1 dnia: 19.03.2014, 19:04:59 pm »
Osoba, która przywiozła tego żółwia powinna zostać wyrzucona z pracy!
To wielka krzywda dla tego żółwia!!!

Jest to młody żółw grecki! Zbierz mu trochę mlecza. ;)
Pozdrawiam ןคภ ๒z

Offline tallib

  • Żółw stepowy (Testudo horsfieldi)
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
Odp: Co to za żółwik?