Aktualności: Witamy na forum o żółwiach lądowych! forum.zolw.info

  • 28.03.2024, 15:21:59 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: Sucha karma (na zimę) - Exo Terra Tortoise  (Przeczytany 9079 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Piotrek94

  • Żółw stepowy (Testudo horsfieldi)
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 0
  • double-headed-->dziwny przypadek
Sucha karma (na zimę) - Exo Terra Tortoise
« dnia: 22.11.2008, 09:04:39 am »
Byłem niedawno w sklepie zoologicznym. Nie było Agrobsa, a sprzedawca polecił mi karmę dla żółwi firmy Exo Terra - tortoise. Mówił że jest specjalnie przeznaczona dla żółwi stepowych. Czytałem skład i wydaje mi sie ze nie ma tam nic nieodpowiedniego. Ale wiadomo jestem początkujący i sam nie mam pojęcia. Mało tego kupiłem Podam skład:
zboże, drożdże, wyciągi roślinne, DL-metionina (???), algi
Zawiera 25mg/kg miedzi (w postaci siarczanu miedzi), witaminy A 12000 j.m. /kg. D3 600 j.m./kg, E 220 j.m./kg. Zawartość witamin gwarantowana do daty waznosci. (...)
Co o tym sądzicie? Nie znalazłem tu białka, tylko witaminy i ta ,,miedź". Czy ta karma będzie dobra?
Imie:
Totalny brak pomysłów! Pomocy!

Offline Viktoria

  • Pomocnik adopcyjny
  • Żółw żabuti (Geochelone denticulata)
  • **
  • Wiadomości: 5021
  • Reputacja: 70
Odp: Sucha karma (na zimę) - Exo Terra Tortoise
« Odpowiedź #1 dnia: 22.11.2008, 10:36:27 am »
nie wydaje mi się to odpowiednie na podstawe diety ... dlaczego nie nasuszyłeś ziółek? Nawet jeśli ich nie masz to można kupić w zoologu, nie koniecznie agrobsa, on jest w polsce w zoologach chyba niedostępny. Ale są różne suszone mieszanki ziołowe, które pewnie wyszłyby taniej niż to    coś. Nie wiem, ja bym nie kupowała takiej karmy.

Offline Beata

  • Administrator
  • Żółw leśny (Geochelone carbonaria)
  • ***
  • Wiadomości: 2735
  • Reputacja: 82
  • Administrator ogólny
    • Serwis o żółwiach lądowych
Odp: Sucha karma (na zimę) - Exo Terra Tortoise