Aktualności: Witamy na forum o żółwiach lądowych! forum.zolw.info

  • 28.03.2024, 20:16:00 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: Początek  (Przeczytany 6275 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Asia30x

  • Żółw stepowy (Testudo horsfieldi)
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 0
Początek
« dnia: 18.03.2020, 22:13:05 pm »
Witam
Czy ma ktoś z Was terrarium ktore moglabym odkupić?albo czy polecacie kogos? Chcialabym kupic żółwia stepowego ale chcę mu zapewnić najpierw odpowiednie warunki:)pozdrawiam

Offline Bedex

  • Żółw grecki (Testudo hermanni)
  • **
  • Wiadomości: 85
  • Reputacja: 0
Odp: Początek
« Odpowiedź #1 dnia: 28.04.2020, 12:11:58 pm »
W jakim wieku jest żółw stepowy którego chcesz kupić
Na moim przykładzie. Kup jak największe szklane terrarium , jeśli jest żółw  młody to
Najlepiej będzie kupić 100x60x50. Ale też jestem początkującycm więc mogę się mylić. A jeśli chodzi o warunki to z tego co się dowiedziałem to musisz posiadać lampę grzewczą i lampę uvb która daje żółwiowi witaminę d3. Odpowiednia  Temperatura to w ciepłej strefie 31-30*c
A pod lampą 34 - 33 jednak w zimnej strefie musi mieć nie co chłodniej jakoś 25-26*c przynajmniej ja tak trzymam