Aktualności: Witamy na forum o żółwiach lądowych! forum.zolw.info

• 18.06.2025, 19:53:19 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: Początkująca :)  (Przeczytany 25872 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline siwusek250

• Żółw egipski (Testudo kleinmanni)
  • *
  • Reputacja: 4
Początkująca :)
« dnia: 28.08.2012, 11:42:57 am »
Witam.
Jestem początkującym hodowcą żółwia stepowego, żółwik ma przyjść do Mnie jutro, terrarium już na niego czeka :):):)
Mam jednak bardzo dużo pytań :)
Jednak najbardziej boję się o jego zimowanie :( z tego co wyczytałam to jest to na pewno bardzo ważne ale proszę kogoś o konkretne informację, bo już czytałam wiele artykułów i są w nich zawarte dość sprzeczne informacje. A więc proszę o pomoc!!!
Pozdrawiam :):):)

Offline ןคภ ๒z

• Żółw leśny (Geochelone carbonaria)
  • *
  • Reputacja: 37
  • greki Stefan i Daisy
Odp: Początkująca :)
« Odpowiedź #1 dnia: 28.08.2012, 12:36:10 pm »
Dodaj zdjęcia terra, wybiegu (ogrodowego/balkonowego) i żółwika jak do Ciebie dojedzie. Napisz ile ma lat, ile cm ma skorupka, napisz coś (jeżeli będziesz wiedzieć) o jego poprzednich warunkach wtedy Ci pomożemy ;) 
Pozdrawiam ןคภ ๒z

Offline Tośka

• Pomocnik adopcyjny
  • *
  • Reputacja: 65
  • stepki i greki :)
    • Serwis molosy.pl
« Odpowiedź #2 dnia: 28.08.2012, 12:45:52 pm »
Najważniejsze,abys zapewniła żółwikowi dogodne warunki w tym momencie.Jest ciepło i powienien byc na wybiegu,nie w terrarium.Oczywiście zdrowa dieta.Jeśli jutro przyjedzie do Ciebie żółwik,skup się na razie na tym.Do zimowania masz jeszcze troszke czasu ,a wtedy na pewno wszystko doczytasz,zapytasz i na każde nurtujące Ciebie pytanie odpowiemy.Koniecznie wstaw fotki :)
Czasami nie uzywam znakow polskich,ale to tylko dlatego,bo uzywam telefonu

Offline siwusek250

• *
Początkująca :)
« Odpowiedź #3 dnia: 28.08.2012, 13:51:47 pm »
Dziękuję za odzew :)