Aktualności: Witamy na forum o żółwiach lądowych! forum.zolw.info

  • 19.04.2024, 20:16:37 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: Przyjmę żółwia stepowego/greckiego  (Przeczytany 5892 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline aniulka

  • Żółw grecki (Testudo hermanni)
  • **
  • Wiadomości: 58
  • Reputacja: 2
Przyjmę żółwia stepowego/greckiego
« dnia: 10.11.2009, 22:24:33 pm »
Witam serdecznie. Na imię mam Ania. Jestem świeżo zalogowaną użytkowniczką forum, niemniej jednak zaglądam tu od ponad miesiąca i czytam wszystko,co tylko mogę, by dowiedzieć się czegoś o hodowli żółwi.
Bardzo bym chciała zaopiekować się żółwiem. Przyznaję,że nie mam żadnego doświadczenia praktycznego, jeśli chodzi o hodowlę tych zwierząt. Wiem natomiast,że jestem w stanie spełnić wszystkie warunki, które są niezbędne do tego, by żółwik rósł zdrowo :) Jestem w stanie zakupić duże terrarium lub nawet zlecić stolarzowi zrobienie odpowiedniego mieszkanka dla zwierzęcia (przy spełnieniu warunków dotyczących pielęgnacji zwierząt). Ponadto mam duży balkon, na którym mogłabym zrobić mniejszy wybieg (widziałam takie wybiegi na zdjęciach zamieszczonych przez hodowców). I oczywiście znalazłam już miejsce u rodziców w ogrodzie na porządny wybieg latem.
Niejednokrotnie odwiedzałam sklepy zoologiczne,ale przyznam,że jakoś zraziły mnie warunki, w jakich te zwierzęta są trzymane i zaczęłam się zastanawiać,czy spora suma pieniędzy nie zostanie wydana przypadkiem na chore zwierzątko. Nie lubię kupować "kota w worku", stąd moje obawy.
Mogę zapewnić,że jestem odpowiedzialną osobą, kochającą zwierzęta (działam aktywnie w lokalnym Towarzystwie Opieki nad Zwierzętami,a jako pedagog organizuję też akcje charytatywne w szkole). Na  pewno dołożę wszelkich starań,by żółwik miał u mnie jak w raju :)
Pozdrawiam:)

Offline witia

  • Żółw lamparci (Geochelone pardalis)
  • ***
  • Wiadomości: 1552
  • Reputacja: 69