Okazuje się że problem pojawia się również dla kont pocztowych z końcówka gmail.
Prosimy zatem użytkowników o cierpliwość w wyjaśnieniu tej kwestii a tymczasem korzystanie z poniższych wskazówek:
1. Użycie do rejestracji konta pocztowego onetu, o2 lub wp. Nie oznacza to że innego konta (poza interią i gmail) nie można użyć, ale co do onetu, wp i o2 - wiemy, że nie sprawiają problemów.
2. Jeśli pomimo użycia jednego z powyższych kont wciąż nie możemy otrzymać maila aktywacyjnego sprawdźmy folder "spam", gdyż niekiedy filtry antyspamowe mogą uznać za spam oczekiwanego przez nas maila.
3. Jeśli maila wciąż nie ma oznacza to że prawdopodobnie zaginął (co się czasem zdarza) i rejestrację trzeba wówczas powtórzyć klikając na stronie głównej w opcję "Czy dotarł do Ciebie e-mail aktywacyjny?"
Wówczas należy podaj swój login i adres e-mail, a następnie nacisnąć przycisk "Przyślij hasło" (resend activation). Zostanie wygenerowany nowy mail aktywacyjny z nowym hasło, które umożliwi zalogowanie się w serwisie.
4. W razie dalszych bądź innych problemów prosimy o kontakt za pomocą formularza na stronie głównej.