Aktualności: Witamy na forum o żółwiach lądowych! forum.zolw.info

  • 28.03.2024, 11:46:05 am

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: Regulamin funkcjonowania i korzystania z forum  (Przeczytany 6734 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Beata

  • Administrator
  • Żółw leśny (Geochelone carbonaria)
  • ***
  • Wiadomości: 2735
  • Reputacja: 82
  • Administrator ogólny
    • Serwis o żółwiach lądowych
Regulamin funkcjonowania i korzystania z forum
« dnia: 13.10.2006, 18:35:53 pm »
REGULAMIN FORUM O ŻÓŁWIACH LĄDOWYCH

CEL I ZASADY DZIAŁANIA FORUM


1. Celem niniejszego forum jest wzajemna wymiana przez użytkowników forum wiedzy, informacji i opinii na różnorodne tematy związane treściowo z tematyką forum.

2. Regulamin określa warunki i zasady uczestnictwa i użytkowania forum. Uczestnictwo w forum jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Dostęp do forum jest bezpłatny i posiadają go wszyscy użytkownicy sieci Internet.

POSTY

3. Każdy użytkownik forum publikuje swoje wypowiedzi na własną odpowiedzialność. Zawartość każdego postu na tym forum wyraża poglądy i opinie jego autora, a nie administratorów, moderatorów czy webmasterów (poza wiadomościami pisanymi przez nich) i nie ponoszą oni odpowiedzialności za treści umieszczone przez innych użytkowników.

4. Posty powinny być umieszczane we właściwym dziale forum a w przypadku zamieszczenia ich w niewłaściwym dziale mogą one zostać przeniesione lub usunięte bez wiedzy i zgody autora.

ZAKAZY

5. Zabronione jest umieszczanie przez uczestników forum następujących treści, materiałów, zdjęć, podpisów i wypowiedzi:

a) naruszających obowiązujące prawo, zasady współżycia społecznego lub sprzecznych z dobrymi obyczajami i moralnością;
b) wzywających do popełniania przestępstw;
c) wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, czy też propagujących przemoc;
d) zawierających określenia obraźliwe, wulgarne, obsceniczne lub zawierających groźby skierowane pod adresem użytkowników lub osób trzecich;
e) propagujących alkohol, środki odurzające i narkotyki;
f) obrażających osoby, narodowości, religie, rasy ludzkie;
g) posiadających charakter pornograficzny;
h) zawierających oszczerstwa;
i) naruszających prawa autorskie innych osób oraz wykorzystujące znaki towarowe lub inne prawa podmiotowe osób trzecich;
j) prezentujących treści komercyjne, reklamy bądź będących spamem;
oraz linków do takich stron, treści, zdjęć czy materiałów.

6. Zabrania się ponadto pisania postów:

a) całkowicie niezwiązanych z komentowanym tematem;
b) będących wielokrotnym publikowaniem postów o identycznej bądź bardzo zbliżonej treści;
c) rażąco chaotycznych, niepoprawnych składniowo, znaczeniowo i gramatycznie oraz niezrozumiałych;
d) pisanych tylko dużymi literami i przeładowanych slangiem;
e) będących tylko i wyłącznie wyrażeniem poparcia lub dezaprobaty w danym temacie, nie popartych rzeczowym uzasadnieniem i przez to nic nie wnoszących do tematyki problemu;
f) mogących być prowokacją do kłótni. Krytyka jest dopuszczalna, lecz powinna być rzeczowa, merytoryczna i taktowana, powinna dotyczyć problemu, a nie osoby i być sformułowana w taki sposób aby nikt nie poczuł się urażony. Zabroniona jest krytyka agresywna, zaczepna lub rażąco niemiła. Jeżeli post jest skierowany tylko do jednej osoby lepiej wysłać jej prywatną wiadomość lub e-mail.

7. Zabrania się wielokrotnego rejestrowania, w przypadku wykrycia zdublowanego konta zostanie ono wykasowane.

7a. Administrator nie usuwa na żądanie użytkownika jego konta. Poza przypadkami opisanymi w regulaminie nie usuwa się też postów, ich fragmentów, tematów czy zdjęć. Na życzenie użytkownika konto to może zostać trwale zablokowane. 

NICK

8. Nie zezwala się na to, aby nick zawierał słowa powszechnie uważane za wulgarne lub obraźliwe oraz obrażał użytkowników lub osoby trzecie oraz był w inny sposób sprzeczny z prawem i dobrymi obyczajami. Nie może być także adresem strony internetowej.


UPRAWNIENIA ADMINISTRATORÓW I MODERATORÓW


9. Administratorzy i moderatorzy mają prawo do blokowania i usuwania wypowiedzi naruszających zakazy zawarte w punkcie 5 i 6 niniejszego regulaminu i podejmą starania mające na celu ich jak najszybsze usunięcie.

10. Administratorzy i moderatorzy mają prawo ostrzegania oraz zablokowania uczestnictwa w forum w stosunku do osób naruszających postanowienia niniejszego regulaminu. Każdy użytkownik może być trzykrotnie ostrzeżony, po czym jego konto zostanie zablokowane. W przypadku wyjątkowo rażących naruszeń regulaminu użytkownik może zostać zbanowany natychmiastowo.
10a. Użytkownik zostanie zbanowany natychmiastowo a jego post usunięty, jeśli z okoliczności wynika że celem jego rejestracji jest prezentowanie treści komercyjnych, szczególnie w formie spamu.

11. Webmaster, administratorzy i moderatorzy tego forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli zajdzie taka potrzeba.

ZASTRZEŻENIA


12. Aby wspomóc działania związane z reagowaniem na zaistniałe naruszenia rejestrowane są adresy IP autorów. Ujawnienie przez administratorów adresu IP, z którego nastąpiło połączenie z serwerem przy zamieszczaniu wypowiedzi może nastąpić wyłącznie za wyraźną zgodą lub na życzenie użytkownika, którego dane dotyczą lub też na żądanie uprawnionych organów państwa na potrzeby prowadzonych przez nie postępowań.

13. Jako użytkownik zgadzasz się, że wszystkie informacje, które wpiszesz będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże webmaster, administrator i moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.

14. Administratorzy ani moderatorzy forum nie ponoszą odpowiedzialności za niewłaściwe funkcjonowanie forum wynikłe ze złego stanu i niewłaściwego działania sieci Internet, jak również wynikające z działalności innych podmiotów, a także spowodowane siłą wyższą oraz zastrzegają sobie prawo do przerw lub zakłóceń w funkcjonowaniu forum wynikających z konieczności naprawy, rozbudowy, zmiany konfiguracji, wymiany lub konserwacji sprzętu albo oprogramowania.

15. Użytkownik publikujący swoje wypowiedzi na forum, upoważnia nieodpłatnie administratorów forum do:

a) zapisywania publikowanych wypowiedzi w pamięci komputera,
b) obróbki cyfrowej, celem dostosowania ich do wymogów forum, w tym poprawy nie działających lub źle działajacych linków,
c) umieszczania wypowiedzi w bazach danych.

16. Skrypt tego forum wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze. Te cookies nie zawierają żadnych informacji, które podałeś i służą jedynie ułatwieniu korzystania z forum. Adres e-mail jest wykorzystywany jedynie dla potwierdzenia podanych informacji oraz hasła (i dla przesłania nowego hasła, gdybyś zapomniał stare).

ZAKŁADANIE TEMATÓW

17. Użytkownik powinien nadawać adekwatne i precyzyjne nazwy tematom tak, aby inni użytkownicy mogli od razu zorientować się czego dany temat dotyczy. W przeciwnym wypadku nazwa tematu może zostać zmieniona przez administratora lub moderatora forum. Prosimy unikać zatem ogólnych i nic nie mówiących nazw tematów jak: "pytanko" albo "prośba o pomoc" itp.
Nazwy tematów powinny rozpoczynać się z dużej litery i nie powinny być pisane wyłącznie drukowanymi literami.

18. Zanim użytkownik założy nowy temat powinien poszukać czy już ktoś o tym wcześniej nie dyskutował. Bardzo wiele tematów ma tendencję się powtarzać, a dopisywanie postów do rozpoczętych tematów zamiast zakładać nowe, pozwala utrzymać czytelność i porządek na forum, co w efekcie wszystkim wychodzi na dobre. A zatem prosimy o korzytanie z przycisku "Szukaj" u góry ekranu.

GRAFIKI

19. Użytkownik może wstawić swój emblemat (może być to własne zdjęcie lub inny obrazek). Emblemat może mieć maksymalnie rozmiar 80 x 80 pikseli oraz 6kb oraz nie może naruszać zakazów wymienionych w p. 5 niniejszego regulaminu.

20. Użytkownik może wstawiać grafiki i zdjęcia w swoich postach jedynie za pośrednictwem dowolnego darmowego hostingu zdjęć (np. na stronie imageshack.us). Maksymalny rozmiar wstawianych zdjęć nie powinien w zasadzie przekraczać szerokości 640 px. Serwis zastrzega sobie prawo zmniejszenia zdjęć, które z powodu zbyt dużych rozmiarów nie będą wyświetlać się prawidłowo na forum. (uchylony)

ADOPCJA / WYMIANA

21. Dla działu "Adopcja/Wymiana" tworzy się osobny regulamin, dostępny w tym dziale.
21. W dziale "Adopcja / Wymiana" można zamieszczać ogłoszenia i odpowiedzi na ogłoszenia dotyczace chęci oddania bądź przygarnięcia żółwia.
Również można zamieszczać tutaj ogłoszenia dotyczące chęci oddania innym terrarium bądź elementów jego wyposażenia, bądź zamiany tych przedmiotów na inne akcesoria terrarystyczne.
Zabrania się natomiast umieszczania ogłoszeń dotyczących sprzedaży żółwii, czy akcesoriów terrarystycznych, ofert reklamowych czy innych treści o charakterze komercyjnym.


POSTANOWIENIA KOŃCOWE

22. Regulamin obowiązuje od momentu jego opublikowania na niniejszym forum. Administratorzy forum zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie w każdym czasie. Zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.
« Ostatnia zmiana: 27.04.2013, 22:16:45 pm wysłana przez Beata »
Jak zamieścić ogłoszenie adopcyjne (czyli oddam/przygarnę żółwia)
-> KLIKNIJ TU

Offline semiramida

  • Żółw lamparci (Geochelone pardalis)
  • ***
  • Wiadomości: 1922
  • Reputacja: 67
  • 1992-2012 stepówka Kubusia, od 2013 lampart Bączek
    • Dziennik o żółwicy stepowej
Odp: Regulamin funkcjonowania i korzystania z forum
« Odpowiedź #1 dnia: 29.10.2013, 19:49:39 pm »
6. Zabrania się ponadto pisania postów:

e) będących tylko i wyłącznie wyrażeniem poparcia lub dezaprobaty w danym temacie, nie popartych rzeczowym uzasadnieniem i przez to nic nie wnoszących do tematyki problemu;

Informuję, że w związku z podpunktem 6.e) powyższego regulaminu, na forum trwają prace porządkowe, w wyniku których wszystkie posty zawierające w swej treści jedynie emotikony będą systematycznie usuwane. Dotyczy to zarówno wiadomości archiwalnych, jak i również wysyłanych na bieżąco.
Chcesz adoptować lub oddać żółwia do adopcji? Zajrzyj tu --> ADOPCJE ŻÓŁWI NA FORUM