Aktualności: Witamy na forum o żółwiach lądowych! forum.zolw.info

  • 28.03.2024, 17:55:01 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: Kryjówka  (Przeczytany 3944 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bartek

  • Żółw lamparci (Geochelone pardalis)
  • ***
  • Wiadomości: 1391
  • Reputacja: 10
Kryjówka
« dnia: 22.12.2006, 10:08:36 am »
Agnieszka byłem u Dziadzia i powiedział, że da się zrobić, znaleźliśmy już pieniek, teraz tylko suszenie, potem trzeba go trochę wydłubać,

Powiedz mi długość i szerokość, jaką powinien mieś w środku ten pieniek, aby tusiek mógł się wykręcić. Pieniek będzie wylotowy to też może wyjść z drugiej strony.

No i jak będzie zrobiony to jak Ci go dostarczyć. Poczty nie polecam. Ja mieszkam w okolicach stalowej woli, a studiuję w Ostrowcu świętokrzyskim, więc jak byś mogła dojechać do tych miejsc lub miała kogoś, kto by to odebrał było by fajnie.

Nie wiem ile zejdzie ze zrobienie tego pieńka. Odpisz czy jesteś zainteresowana. Możesz mi podać numer gg na PW do pogadamy.

Offline Bartek

  • Żółw lamparci (Geochelone pardalis)
  • ***
  • Wiadomości: 1391
  • Reputacja: 10
Odp: Kryjówka
« Odpowiedź #1 dnia: 23.12.2006, 15:47:25 pm »
Kryjówka gotowa, już ją widziałem, teraz się suszy, Trzeba będize ją trochę wzmocnić, czymś po moze pęknąć, ale to jeszcze będziemy kąbinować. Narazie to Agnieszko powiedz czy nadal jesteś zainteresowana i jak to dostarczyć. Jesli nei to zostawię ją sobie a moze nawet zrobimy więcej.

Offline Bartek

  • Żółw lamparci (Geochelone pardalis)
  • ***
  • Wiadomości: 1391
  • Reputacja: 10
Odp: Kryjówka
« Odpowiedź #2 dnia: 29.12.2006, 17:58:59 pm »
Niestety trochę się sypie więc zdecydowaliśmy ją rozwalić, moze z twardszego drzewa ją zrobimy to bdzie lepsza.


Czemu taka cisza na forum? nikt nic nie pisze?

Offline Agnieszka

  • Żółw leśny (Geochelone carbonaria)
  • *
  • Wiadomości: 2569
  • Reputacja: 19
Odp: Kryjówka