Forum o żółwiach lądowych - żółw stepowy i grecki, hodowla, terrarium, nasze żółwie

Pozostałe => Rozmowy na każdy temat i powitania => Wątek zaczęty przez: malwa w 06.03.2009, 12:10:19 pm

Tytuł: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: malwa w 06.03.2009, 12:10:19 pm
Czy ma ktos jeszcze na naszym forum kuku na punkcie tatuowania sie ? Ja moj pierwszy tatuaz zrobilam 3 dni po moich 18 urodzinach, i od tamtego czasu no mosze przyznac ze totalnie poplynelam.Tu pare fotek ktore zamiescilam na innym forum , wiec czemu nie, i na naszym?  ;)
(http://i491.photobucket.com/albums/rr279/malwa1_2008/tataooooos016.jpg) (http://i491.photobucket.com/albums/rr279/malwa1_2008/tataooooos014.jpg) (http://i491.photobucket.com/albums/rr279/malwa1_2008/tataooooos012.jpg) (http://i491.photobucket.com/albums/rr279/malwa1_2008/tataooooos011.jpg) (http://i491.photobucket.com/albums/rr279/malwa1_2008/tataooooos009.jpg) (http://i491.photobucket.com/albums/rr279/malwa1_2008/tataooooos018.jpg) (http://i491.photobucket.com/albums/rr279/malwa1_2008/tataooooos017.jpg) (http://i491.photobucket.com/albums/rr279/malwa1_2008/tataooooos015.jpg) (http://i491.photobucket.com/albums/rr279/malwa1_2008/tataooooos013.jpg) (http://i491.photobucket.com/albums/rr279/malwa1_2008/tataooooos010.jpg)
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: Świetlik w 06.03.2009, 12:19:44 pm
Wow...no najbardziej zazdroszczę tygrysa, bo ja mam hopla na punkcie tygrysów. Mam ich u siebie w pokoju masę- maskotki, plakaty, powycinane obrazki, zdjęcia z zoo, figurki, breloczek, zeszyty, segregator, piórnik. Taka kolekcja- i sentyment do "dawnych czasów". Może to idiotycznie brzmi, jak 18-letnia osoba mówi o dawnych czasach, no ale co tam! ;D

Gratuluję tatuaży! Są ładnie wykonane :D :D
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: Bartek w 06.03.2009, 12:26:57 pm
Bardzo mi się podobają tatuaże, ale sam nie mógł bym mieć, bo z czasem dany motyw mi się nudzi i po prostu bym fioła dostał. Ale u kogoś bardzo mi się podobają.
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: malwa w 06.03.2009, 12:32:59 pm
No nie wiem czy tak ladnie wykonane , ale mnie sie podobaja , jedne troche gorsze bo robione dobrych pare lat temu ,drugie troche lepsze , bo bardziej przemyslane.
I sie nie przejmuj nie ma zeczy idiotycznych na tym swiecie sa tylko idioci ktozy nie rozumieja ze ktos poprostu jest inny ;).
Bartku ja osobiscie nie wyobrazam sobie mnie bez tatuazy. Czasami ludzie mnie pytaja co bedzie jak sie juz zestarzeje , i zawsze odpowiadam ze jak bede juz stara to tyle zeczy bedzie mi zwisac (mowie tu wpelnym tego slowa znaczeniu) ze te moje tatuaze nie beda dla mnie az takim dozym problemem.
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: nulus w 06.03.2009, 14:27:47 pm
Ja może bym si kiedyś odważył, ale boje się tego, co będzie na starośc, jak skura straci swoją elastyczność:P Z resztą musiałbym mieć na prawdę dużo kasy, bo w Polsce to drogi interes.
Mój idol James Hetfield znany jest ze swojego zamiłowania do tatuaży, i pewnie zainspirowałbym się czymś z jego ciała :)

http://www.rosshalfin.com/metallica/metallica-colour1538.jpg

To tylko mała część Jamesa :D
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: ankan w 06.03.2009, 15:00:35 pm
Bardzo fajne tatuaże.

Też się co jakiś czas zastanawiam nad jakimś, ale co już się namyślę na wzór czy miejsce, to w ostatniej chwili mam pietra...:( Okropnie boję się igieł, zastrzyków...mdli mnie od środków dezynfekujących...Nawet na badania krwi nie chodzę, bo tylko poczuję zapach...zobaczę igłę...i ...odlot..
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: Beata w 06.03.2009, 15:35:30 pm
Ja może bym si kiedyś odważył, ale boje się tego, co będzie na starośc, jak skura straci swoją elastyczność:P

Mnie z kolei bardziej martwi moja niestabilność w upodobaniach. Mogłabym po pewnym czasie źle czuć się z czyms co kilka lat wcześniej wydawało się fajne.  ;D

Nie uwierzysz nulek ale kiedyś myślałam o tatuażu. Całe wieki temu i miałam na uwadze... jakis mały znaczek Matallicy, np to ich charakterystyczne "M". Dziś już prawie ich nie słucham, wolę inne brzmienia (acz też metalowe) i mimo że naprawdę kocham tę muzykę, to poza tym epizodem z Matalicą wiele lat temu - typową fanką jakiegoś zespołu czy wykonwacy nigdy nie byłam i chyba już nie będę.  ;D

Dzis jestem fanem żółwi, maniakiem żółwiowym, ale ochota na tatuaże jakoś mi przeszła, co nie znaczy że u innych mi się nie mogą podobać. U Malwy najbardziej podoba mi się żółwik ale szkoda, że nie jest taki cieniowany jak inne. Ogólnie to też zazdroszczę odwagi.  :)
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: malwa w 06.03.2009, 17:37:03 pm
Fajnie uslyszec ruzne pozytywne opinie na ten temat.  Jesli chodzi o muzykow to niestety w tatuazach nikt z nimi nie wygra , poprostu np. w stanach sa tacy artysci ktorzy kopiuja cale obrazy i licza sobie za to dosc sporo siana, gdzie normalny zjadacz chleba moze tylko pomazyc o takim arcie na swoim ciele. Acz kolwiek mosze sie pochwalic zaden z moich tatuazy nie jest kopia ,wszystkie rysowane "dla" mnie a nawet "na" mnie. Ogulnie nie lubie na sobie za duzo kolorow, ale np. moja przyjaciulka za to je uwielbia i mosze przyznac szczerze ze wygladaja na niej super, ale to zecz gustu i stylu . Jesli chodzi o to co sie czlowiekowi nudzi itp. to tez od czlowieka zalezy kazdy jest inny , ja np. zawsze mazylam o motocyklu juz jak mialam 13-14 lat ujezdzalam komarki itp. wieku 16 lat juz mnie plojdy lapaly, a w wieku 19 lat mialam juz swoj pierwszy wlasnorwcznie zarobiony motocykl, pamietam ze wcinalam chleb z maslem zeby go sobie tylko kupic i oplacic. I tak mi zostalo do dzis , z tatuazami jest podobnie jesli sie nie jest pewnym poprostu sie ich nie robi , zerknijcie na moje tatuaze tak jak wspominalam wczesniej wszystko sie zmienia , ale nie ma co sie  wstydzic swoich dawnych upodoban , przeciez to byl jakis dzial zycia, a zycie jest krodkie i nie ma czasu sie nad nim za duzo zastanawiac.
Jesli chodzi o igly i bol to tez go nie znosze , jesli ktos wam powie ze tatuaze nie bola to jest wielkim klamca , bo wierzcie mi sa partie ciala gdzie bol jest niewyobrazalny np. zebra, czesc dolna ramienia(pod pacha) , stopy, kark i szyja, no i zalezy jak kto odbiera ten bol , ja za kazdym razem po 20 minutach mysle czemu ja to sobie robie? :'( :'( :'(. Ale tak jak mowie nie wyobrazam sobie mnie bez tatuazy , mysle ze poprostu takim sie juz jest i tyle. A o kolczykach to juz nie wspomne  :-\.
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: Viktoria w 06.03.2009, 20:05:18 pm
"Only God Can Judge Me" - uwielbiam ten tekst ;)
Żółwiki są piękne, podziwiam Cię, ja mogłabym pomyśleć o jakimś malutkim tatuażyku, ale nie specjalnie w moim stylu to by było :)
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: malwa w 06.03.2009, 21:01:37 pm
I o to chodzi, ;) ja np. uwielbiam dredy ale sama nigdy ich nie mialam i nie bade miala bo to tez nie zupelnie w moim stylu ale u kogos bardzo mi sie podobaja. A dla tych ktorzy chca zrobic maly tatuaz istnieja anestetyki w kremie , kladzie sie to godzine przed tatuowaniem i owija folia , starcza na ok. polgodziny czasami do godziny tatuowania, z tym ze skore ciezko sie tatuluje bo robi sie cala czerwona i sztywnawa czy cos takiego , ale jesli ktos boi sie bolu lepsze to niz ryczenie facetowi nad uchem jak cie tatuluje .
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: ankan w 06.03.2009, 21:24:40 pm
No właśnie tego się obawiałam, że szyldy ...bezbolesne tatuaże i kolczyki to mit....No chyba, że....w narkozie by to robili...:)
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: raab70 w 06.03.2009, 22:42:36 pm
No proszę ,taka spokojna, skromna i cicha dziewczyna...ja jestem pod wrażeniem . Kwiaty śliczne....
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: Ishikawa w 06.03.2009, 23:38:18 pm
Ja mysle keidys zrobic sobie zolwiowy tatoo. Wzdluz kregosłupka beda szly np od 3-5 gadow. Od najmniejszego do najwiekszego, widok skorupki z lotu ptaka :)
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: Ishikawa w 06.05.2009, 19:40:46 pm
Ostatnio dzien w dzien ogladam na Discovery Travell&Living Miami Ink i Los Angeles Ink z boska Kat Van D, oni mają tatuązę we krwi :)
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: neo w 10.10.2010, 22:23:29 pm
z nudów przeglądałem forum za ciekawymi tematami i znalazłem " temat perełke "
tatuaże to moja wielka pasja od kilku lat jeżdżę na festiwale tatuażu do Krakowa , każdego roku robie sobie 2- 3 nowe tatuaże , często kupuję prase traktującą o dziarach
tatuaże malwy bardzo ładne
w szczególności spodobał mi sie tribal z żółwiem oraz te piękne róże
moje małe osiągnięcie to tatuaż który sie znalazł w pierwszej piątce w kategorii " tatuaż czarno- szary mały " na festiwalu w KRK < w sumie to osiągnięcie mojego tatuartysty ale podpinam sie pod te prace :P >
znalazło sie też moje zdjęcie w brytyjskim fanzinie zespołu QUEEN  podsyłam skana
może kiedyś też powrzucam jakieś moje dziarki
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: Serpentin w 22.10.2010, 16:31:02 pm
Więc to są te słynne tatuaże malwy ;p  Niezła kolekcja musze przyznać, ale najbardziej mi się podoba tribal z żółwiem. Przyznam się, że sam od jakiegoś roku myślę o tatuażu i nawet mam już w pewien sposób obmyślany projekt. Niestety póki co finansowo krucho, więc realizacja pomysłu jeszcze poczeka.

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: anna-daria w 06.11.2010, 20:50:14 pm
Ciekawe tatuaże, od założenia wątku minęło sporo czasu więc przypuszczam że teraz może byc ich więcej. Mi najbardziej podoba się ten duży tatuaż na boku. Ogólnie właśnie w tym miejscu mi się najbardziej podobają, duże kwiaty, np. orchidee albo lilie. Tatuaż to fajna sprawa, naprawdę może być ozdobą, ale najważniejsze to musi być dobrze przemyślany bo jak się znudzi to nie da się po prostu zmyć.
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: rainok w 13.04.2011, 20:53:01 pm
Odświeżam ...

Śmiało wklejajcie tu swoje tatoo ;]

Ja mam zamiar sobie zrobić tatuaż ale to za 2 lata jak skończę 18 lat bo nie chce by mi się rozciągnął .
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: TomaszW w 13.04.2011, 21:49:08 pm
Kilka dni temu widziałem na ulicy faceta, który miał tatuaż na twarzy. :o
Przyznam, że bardzo mi się to podobało. :)
Był to bluszcz, który zaczynał się przy uchu, potem ciągnął się w kierunku policzka, zakręcał i wił się dalej w kierunku czoła. :D

Ja chyba się nie zdecyduję, bo społeczeństwo....no wiecie - babki w moherach, świętoszkowate dzieciaki i reszta polskiego ciemnogrodu powiedzą, że mi odpier....a na stare lata. :P
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: Basia w 14.04.2011, 08:32:24 am
Chłopaki, ja wam mogę na zlocie zmywalnymi flamastrami bluszcze namalować  :laugh:
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: Agata w 14.04.2011, 08:48:52 am
Bardzo podoba mi się u Malwy ten żółwik:>
Ja osobiście gustuję w kolorowych, zwariowanych tatuażach - czyli w stylu zwanym new school:)
w swoim tatuażu połączyłam moją wielką miłość do rozkosznych zwierzaków jakimi są świnki i zainteresowanie medycyną, a dokładniej chirurgią. Bo w przyszłości chciałabym właśnie w tym zawodzie pracować;)

(http://images46.fotosik.pl/751/a67175cad7521913med.jpg) (http://www.fotosik.pl)
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: TomaszW w 14.04.2011, 09:46:49 am
Basiu to ja się zgadzam na ten bluszcz! ;D
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: malwa w 14.04.2011, 10:19:58 am
Super dziarka Agata, ja skusilam sie raz na kolorowy tatuaz i nie byl on najlepszym wyborem jednak wole je podziwiac u innych, ale jak sama wiez to juz sprawa gustu. Nie znaczy to ze nie podobaja mi sie one wrecz przeciwnie , poprostu na swojej skurze wole inne motywy, wogule podobaja mi sie motywy Mayan, Aztec, Maori,Polynesian, Inca, Indian....
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: Basia w 14.04.2011, 10:25:03 am
TomaszW., to przylatuj na bluszczowanie!  :laugh:
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: rainok w 14.04.2011, 15:32:56 pm
No wywstarczyło tylko odświerzyć temat ;p

Super pig ;p
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: Spocco rocco w 14.04.2011, 20:50:01 pm
Ja mówię to z pełnym uznaniem dla hobby malwy, ale osobiście nie jestem jakoś fanem tatuaży. Myślę, że jeśli mi Bóg da się kiedyś ożenić, to wtedy sobie wytatuuję dwie obrączki z inicjałami dwóch połówek mojego serca. ;P
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: malwa w 15.04.2011, 08:59:20 am
No to w jakims sensie jestes fanem, poprostu mosza one byc dla ciebie czysto osobiste, i miec jakies znaczenie.
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: Agata w 15.04.2011, 13:25:59 pm
Dokładnie. Tatuaże to nie tylko ozdoba - powinny też mieć jakieś znaczenie dla posiadacza  :)
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: Viktoria w 05.05.2011, 16:26:26 pm
Ja również uważam, że tatuaż nie powinien być tylko ładnym obrazkiem ;) Sama od dłuższego czasu myślę o jakimś małym tatuażyku. Znalazłam taką stronkę, super wzory - dużo z żółwiami: http://www.tattootribes.com/index.php?pager=1&newlang=English&idservice=104&idauthor=3&page=1
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: DuszySzept w 05.05.2011, 19:54:12 pm
projekt własny :) zrobiony w zeszłym roku jakoś w marcu na lewej łopatce. mam tylko ten jeden a poza nim kolczyk w języku i pępku ;) i na chwilę obecną nic więcej nie planuję, ale kto wie czy się jeszcze nie skuszę patrząc na to co tu prezentujecie :)

Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: ankan w 05.05.2011, 20:20:48 pm
Bardzo ładny....Te szósteczki to tak na szczęście?.. ;D

Ja sobie z 2 lata temu narysowałam taki projekt....ale na projekcie się moja odwaga skończyła... ;)
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: Viktoria w 05.05.2011, 21:28:02 pm
czemu się odwaga skonczyla? projekt jest super, żółwie to Twoja pasja, a jak do tego podobają Ci się tatuaże to czemu nie? raz sie zyje :)
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: rainok w 05.05.2011, 21:39:12 pm
Ankan nie bój nic .. Liczymy na ciebie  :P :P (Nie bierz tego jako namawianie do złego)  ;D
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: ankan w 05.05.2011, 22:43:21 pm
Tatuaże mi się podobają. Nie żeby mieć kolekcję - ale jakiś jeden czemu nie. Tylko w tym rzecz, że ja się panicznie boję igieł, zastrzyków itp....z tego strachu to nawet na badania krwi nie chodzę. Więc tak jakoś nie mogę się przełamać.
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: rainok w 05.05.2011, 22:59:44 pm
Też tak mam .. Ale to nie jest tak jak się wydaje . Maszynowo to tej igły nawet nie widać . Wygląda to tak jak by ktoś Ci jechał po ręcę maszynką i rysował coś .
Ja tatuaż zrobię sobie ale to dopiero za jakiś czas bo na razie by się rozciągnął . Też planuje jakiś motyw żółwia na czele a w tle jakaś jaszczurka może wąż .
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: Basia w 06.05.2011, 09:52:56 am
a póki co to na zlocie zmywalnym flamasterkiem można popraktykować  :laugh:
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: DuszySzept w 10.05.2011, 20:43:43 pm
Ankan - projekt genialny! nic tylko brać się za wykonanie go :) mam nadzieję że kiedyś się zdecydujesz bo to wcale nie takie straszne przeżycie ;) pamiętam jak panikowałam przed zrobieniem swojego ale wszystko poszło szybko, sprawnie i teraz się tym cieszę.
a szósteczki rzeczywiście szczęście miały przynosić ale z tym to różnie bywa ;)
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: Jakub w 10.05.2011, 20:52:29 pm
Ja osobiście nie planuję żadnych tatuaży, jakoś po prostu nie bawi mnie to, u innych bardzo mi się podobają, ale jakbym sam miał mieć to już nie bardzo.
Aniu, ja oglądałem w telewizji jak gdzieś w Afryce, nie pamiętam jakie to plemię, na znak wejścia dziewczyny w dorosłe życie tatuowano ją, zwykle trwało to cały dzień i akurat pokazywali jak robili tatuaż dziewczynie na całych obydwu nogach i robili to dodatkowo takim dłutem zakończonym ostrymi igiełkami, po prostu maczali to w tym barwniku, przystawiali i uderzali młotkiem. Jakby te dziewczyny zobaczyły sprzęt do tatuowania używany u nas chyba by się zdziwiły.  :laugh:
To tak jako ciekawostka, nie nawiązuję do tego, że boisz się igieł.
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: ankan w 11.05.2011, 01:15:35 am
uuuu....to dopiero musiało boleć.... :o
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: Serpentin w 11.05.2011, 19:23:10 pm
A pomoże mi ktoś obalić dwa mity na temat tatuaży lub też wyjaśnić jak to tak naprawdę jest:
- chodzi o ekspozycję na promieniowanie słoneczne, czy rzeczywiście przy takiej jak teraz jest pogodzie smarujecie się kremami etc.? Jak ten aspekt wygląda?
- jak wygląda sprawa transplantacji? Prawdą jest, że nie można być dawcą narządów?

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: rainok w 11.05.2011, 20:18:37 pm
Co do pierwszego , to wydaje mi się że kremami smaruje się tylko przez pewien okres od zrobienia tatuażu by nie dostać zakażenia i szybko się goiło .

Ale niech inni też coś o tym powiedzą co mają tatuaż
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: Agata w 11.05.2011, 21:00:55 pm
Na początku smaruje się maścią co przyśpiesza gojenie (nie kremem, krem nie daje oddychać świeżej ranie), nie wystawia się też świeżego tatuażu na słońce, ponieważ można go przesuszyć, a chodzi właśnie o to, by był nawilżony. Przesuszony może doprowadzić do pękania skóry, przez co może nam się zniszczyć świeży tatuaż. Ale jak już się wszystko ładnie zagoi to niczym nie trzeba smarować :) chyba, że ktoś chce się mocno opalać - wtedy jednak wskazany jest krem z filtrem ;)

Wydaje mi się, że nie wyklucza to możliwości bycia dawca. Osobiście po 6miesiącach od zrobienia tatuażu mogłam już oddawać krew, więc myślę, że z pobraniem narządów też nie ma problemów :)
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: Serpentin w 11.05.2011, 21:31:07 pm
Dziękuje przynajmniej już wiem jako to jest z tym słońcem i tatuażem ;) Teraz musze jeszcze
popytać chyba kumpele z medycyny gdzie tą informację o transplantacji wyczytała bo jak w internecie szukałem to różne głosy w tej sprawie widzę. No chyba, że ktoś z Was już rozglądał się odnośnie tego to czekam na odpowiedź bo jest to chyba dosyć istotna sprawa.

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: kondi w 11.05.2011, 22:44:45 pm
dawniej osoby wytatuowane, a to było bardzo szeroko rozumiane, nie mogły być dawcami nie tylko narządów, ale i krwi. po prostu tatuaże nie były kojarzone ze sztuką, a z subkulturami różnego rodzaju. podobnie z resztą było na komisji wojskowej (nawet mojej jakoś tak na początku lat 90), każdy tatuaż kwalifikował od razu na skierowanie do psychiatry, bo przecież "normalna" osoba nie uszkadzałaby sobie ciała. teraz jest normalnie.
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: Agata w 11.05.2011, 22:53:05 pm
Tak sobie właśnie przypomniałam, że kiedyś zamiast oświadczeń woli chcieli też wprowadzić specjalny wzór tatuażu, wskazujący, że osoba go mająca zgadza się na oddanie organów. Nie wiem ile w tym prawdy było, ale przy okazji tej wiadomości/plotki nie było żadnych głośnych akcji uświadamiających, że nie wolno się tatuować jak chce się zostać dawcą... Więc wydaje mi się, że jednak tatuaż nie jest przeszkodą. Sama noszę takie oświadczenie woli, które dostałam przy okazji pogadanki na temat transplantacji i wtedy na pewno nie wspominali nic o tatuażach :)
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: Basia w 12.05.2011, 08:45:32 am
kondi, dawniej też ludzie z tatuażem byli szybko klasyfikowani do okreslonej subkultury, i sprawa była jasna, bo na ogół było wiadomo do jakiej, ale to było w latach 60- i 70 tych.
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: Lolo_Ferrari w 03.07.2011, 15:42:16 pm
Uwielbiam tatuaże i wszystkim fanom mogę polecić jedno - zamiast skupiać się na wyborze wzoru, warto skoncentrować się na poszukiwaniu jak najlepszego artysty tatuatora. Tym sposobem upiecze się dwie pieczenie przy jednym ogniu - dobry specjalista pomoże nam dobrać wzór i pięknie go wykona.
Ja niestety w młodości popełniłam koszmarny błąd - poszłam z całkiem niezłym wzorem to niepewnego speca i tak mnie pięknie wytatuował, że nikt nie widział, co właściwie TO ma być. Teraz jestem w trakcie usuwania tego paskudztwa laserem. Koszty piekielne, do przyjemności też to nie należy, ale i tak jestem szczęśliwa, że pozbywam się tego "dzieła". Do tatuaży się jednak nie zraziłam i jak tylko uporam się z owym maszkaronem to zafunduję sobie jakiś naprawdę ładny.
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: neo w 27.08.2011, 15:47:35 pm
czy ten tatuaż był aż tak wielki że nie szło zrobić cover up'a ?
zabiegi laserowe faktycznie są jeszcze bardzo drogie ale myślę że to tylko kwestia czasu
podsyłam strone mojego tatuatora gdzie jest wlasnie kilka " tatuaży " przykrytych tatuażami
http://www.tattoolucky.pl/coverup.php
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: papi w 10.01.2012, 20:24:26 pm
ha ha.. najfajniejszy żółwik
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: bloodymary w 11.01.2012, 13:48:40 pm
Ja planuję żółwika na kostce, póki co mam imię runami na nadgarstku;)
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: żółwiasta w 06.02.2012, 15:07:32 pm
Hmm... ja się mogę pochwalić, że miałam kilka tatuaży z henny na wakacjach  :D
Były to:
jaszczurka na łydce, motyl na ramieniu, żółwik też na łydce i chyba coś jeszcze..
(każdy kolejnego roku)  ;)
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: Tośka w 06.02.2012, 15:48:39 pm
 :D to ja sie tez pochwale.Mam jeden tatuaż na ręce ;)
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: Franca w 22.10.2012, 20:43:49 pm
To może i ja się pochwalę :D Zrobiłam go w 2010 roku, zdjęcie było zrobione dzień po, nie chce mi się szukać zdjęć po wygojeniu :P
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: Minka w 22.10.2012, 20:53:56 pm
jeju przepiękny! kocham tribale ze zwierzakami <3 sama projektuje takie wiec tym bardziej jestem zachwycona!
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: Franca w 22.10.2012, 20:58:09 pm
Dziękuję! Długo szukałam jakiegoś tribiala z żółwiem, ale żaden mi nie dopasował, więc połączyłam różne motywy, które mi się spodobały i zaprojektowałam swój "własny" ;) Uwielbiam go, ale ciągle zapominam że wszędzie ze mną jest! :laugh:
Minka, a Ty się zajmujesz tatuażowaniem czy tylko projektujesz wzroy?
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: Tośka w 22.10.2012, 21:06:04 pm
Jaki fajny!kurcze osobiście bardzo lubię tatuaże,ale jeśli chodzi o moja osobę to w wersji mniejszej,delikatnej :)
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: ankan w 22.10.2012, 21:10:08 pm
Żółwik jest super..:)
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: Minka w 22.10.2012, 21:24:38 pm
tylko rysuję ;)
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: gosiunia w 23.10.2012, 03:32:40 am
Bardzo fajny, sama chętnie bym taki nosiła ;)
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: an_na w 23.10.2012, 09:19:16 am
Piękny tatuaż. Też mi się marzy ;)
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: oliwka660 w 23.10.2012, 10:55:18 am
Jej piękny jest  :)
Może jak będę dorosła to sobie zrobię jakiś z żółwikiem  ;) Ale jak na razie to tylko plany bo panicznie boję się igieł, nawet na ostatnim pobraniu krwi zemdlałam to co będzie z tatuażem ?  :-\  <angel>
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: an_na w 23.10.2012, 11:07:12 am
Oj jak zemdlejesz to na spokojnie Ci tatuaż dokończą ;)
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: attra w 23.10.2012, 11:08:22 am
Oliwka nie martw się, ja jestem dwa razy starsza od Ciebie a mdleję już na sam widok igły ze strzykawką, którą ma mi być pobierana krew  :laugh:
 

Dodano 23.10.2012, 11:09:15 am
Oj jak zemdlejesz to na spokojnie Ci tatuaż dokończą ;)

Nie powiem - bardzo zabawne  :P
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: an_na w 23.10.2012, 11:10:59 am
Jakie Wy delikatne! pomyślał by kto ;)
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: Tośka w 23.10.2012, 11:23:56 am
Ania Ty jak coś dokończysz to śmieję się ja głupia hahahaha
Ja muszę patrzeć  jak pobierają mi krew, albo robią zastrzyki,bo inaczej padam hahha.Wolę widzieć co i kiedy mnie czeka (wkłucie )
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: attra w 23.10.2012, 12:19:03 pm
O matko, ja jakbym patrzyła to bym zeszła pewnie z tego świata, nie mówiąc o omdleniu...

Ania,bo my to takie eteryczne kobitki ejsteśmy, co to mdleją jak ich eteryczności zagraża jakieś wstrętne kłócie  :P
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: to_ja w 10.06.2015, 19:23:10 pm
Mój nowy maleńki żółwik  :)
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: ankan w 11.06.2015, 15:03:25 pm
Fajny..:) Skorupkę ma jak u ślimaka..:)
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: ןคภ ๒z w 11.06.2015, 20:46:06 pm
Taki mały tatuaż, w niewidocznym miejscu mi się podoba. ;)  <angel>
Super wygląda! :)
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: mokka w 22.07.2015, 16:09:56 pm
To ja też wrzucam swojego :D ten napis to tak o napisany był dla jaj, bo kolega robił mi żółwia na stopie, a później się wygłupiał:P Jak Wam się podoba?
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: ankan w 22.07.2015, 16:15:44 pm
Bardzo fajny..:)
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: to_ja w 22.07.2015, 17:57:23 pm
Śliczny  :)
Tytuł: Odp: Tatuaże...
Wiadomość wysłana przez: areworka w 22.01.2018, 13:37:00 pm
Mam dwa tatuaże, na przedramieniu i karku. Zrobiłam je, ponieważ chciałam i oba b. mi się podobają. Innym nie muszą.

Na karku mam pierwszą literę imienia mojego męża. A na przedramieniu imię synka.