Aktualności: Witamy na forum o żółwiach lądowych! forum.zolw.info

  • 16.04.2024, 19:46:28 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: Witam  (Przeczytany 5428 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline lamiaR

  • Żółw stepowy (Testudo horsfieldi)
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 0
Witam
« dnia: 20.08.2013, 13:59:58 pm »
Witam,
na forum trafiłam ponieważ mój syn zapragnął powiększyć naszą rodzinę o żółwia. Ja choć jestem technikiem weterynarii zupełnie ni znam się na tych zwierzętach. Całe życie zajmowałam się wyłącznie drapieżnikami.Trzymanie jednego z domowników w lodówce raczej nie kojarzy mi się zbyt dobrze i powiem szczerze że nieco mnie przeraża.
Wiemy na pewno że jeśli zdecydujemy się na żółwia będzie to żółw lądowy i będzie pochodził z adopcji jak wszystkie nasze zwierzaki.
Na razie mamy nadzieję dowiedzieć się tu wszystkiego co będzie nam potrzebne by móc podjąć decyzję o powiększeniu rodziny.
                                                                                               Pozdrawiam serdecznie lamiaR

Offline Viktoria

  • Pomocnik adopcyjny
  • Żółw żabuti (Geochelone denticulata)
  • **
  • Wiadomości: 5021
  • Reputacja: 70
Odp: Witam
« Odpowiedź #1 dnia: 20.08.2013, 14:11:37 pm »
Witajcie :)
Fajnie że się dokładnie przygotowujecie na przyjęcie zwierzątka. A z tą lodówką to uwierzcie, nic strasznego :) na pewno wiele radości da Wam obserwowanie naturalnych cykli, takich jak w przyrodzie, przygotowywanie się gada do snu zimowego a później wiosenne przebudzenie któremu towarzyszy ogromna aktywność i apetyt :)

Offline ןคภ ๒z

  • Żółw leśny (Geochelone carbonaria)
  • *
  • Wiadomości: 2314
  • Reputacja: 37
  • greki Stefan i Daisy
Odp: Witam
« Odpowiedź #2 dnia: 20.08.2013, 14:13:54 pm »
Witaj! :)