Aktualności: Witamy na forum o żółwiach lądowych! forum.zolw.info

  • 25.04.2024, 17:06:15 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: Zapytanie odnośnie adopcji  (Przeczytany 3878 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline im.13

  • Żółw stepowy (Testudo horsfieldi)
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
Zapytanie odnośnie adopcji
« dnia: 12.03.2011, 10:08:55 am »
Witam ponownie:)
Możliwe że za tydzień pojedziemy na giełdę zwierzaczków do Łodzi z zamiarem kupna jakiegoś żółwia lądowego, jednak jeśli nie znajdziemy odpowiedniego dla nas lokatora będę musiała chyba złożyć wniosek adopcyjny. Stąd moje pytanie: jakie mam szanse na "rodzinę zastępczą" dla żółwika, jeśli jestem początkująca? Raczej dość marne, prawda :(? Same szczere chęci pomocy i opieki oraz dobre warunki to chyba za mało... Proszę powiedzcie mi, jak długo trwa przeciętnie adopcja? Pewnie dość długo...Nie ukrywam że zależałoby mi na dość szybkim kupnie ewentualnie adoptowaniu żółwia- idzie wiosna, a to tak jakoś nastraja optymistycznie do świata, aż chce się żyć a co dopiero pomóc żyć innym :). Tyle pisze się o porzuconych żółwiach czekających na nową, lepszą rodzinę, ja jakoś nie zauważam tego ogromu- może to i dobrze, może nie jest tych biedaczków aż tyle... A mogę spytać skąd taka rozbieżność cenowa jeśli chodzi o żółwie wodne a lądowe? Te drugie kosztują praktycznie 10 razy tyle co wodne, bądź wodno-lądowe.

Offline wege

  • Pomocnik adopcyjny
  • Żółw leśny (Geochelone carbonaria)
  • *
  • Wiadomości: 2082
  • Reputacja: 68
  • ADOPCJE ŻÓŁWI- WARSZAWA :)
Odp: Zapytanie odnośnie adopcji
« Odpowiedź #1 dnia: 12.03.2011, 19:44:23 pm »