Aktualności: Witamy na forum o żółwiach lądowych! forum.zolw.info

  • 19.04.2024, 02:31:14 am

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: lampa grzewcza  (Przeczytany 4141 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline sweetdream

  • Żółw stepowy (Testudo horsfieldi)
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: 0
lampa grzewcza
« dnia: 08.07.2015, 20:08:58 pm »
Witam Wszystkich serdecznie ponieważ to mój pierwszy post :). Mam pytanie. Posiadam stepka ma ok 20 lat. Mieszkała w takim terra ze szkła + wybieg ale chciałam jej powiększyć bo jest dość duża dziewczyna niestety nie mam kasy na nowe terrarium i zrobiłam sama z płyt otwarte  ma 100x100x40. Wszystko pięknie ale jestem zielona z tymi lampami/ kablami i tą całą oprawką elektryczną( wcześniej miałam przez kogoś zamontowane wszystko ale sprzedałam to terra i nie pomyślałam żeby powykręcać to sobie:( ). Teraz mała jest na wybiegu więc mogę wszystko sobie ogarnąć. Mam żarówkę uvb Exo Terra Repti- glo 10.0 i grzewczą intense basking spot Exo Terra 50 w i wkręciłam tą grzewczą  do takiej lampki biurkowej z metalowym kloszem ale ona jest taka mega gorąca i boję się żeby coś tam się nie stało. Jaką lampkę mogę kupić? Z jakiego tworzywa?  Myślałam o takie na klipsa bo łatwo było by ją przyczepić i nakierować.

Offline to_ja

  • Żółw obrzeżony (Testudo marginata)
  • ***
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 4
Odp: lampa grzewcza
« Odpowiedź #1 dnia: 08.07.2015, 23:28:27 pm »
Witaj na forum  :) Nie jestem tu ekspertem, ale wydaje mi się, że taka lampka na klipsa może być. Ja taką mam u siebie i jest ok :)

Offline ankan

  • Pomocnik adopcyjny
  • Żółw pustynny (Geochelone sulcata)
  • ***
  • Wiadomości: 9194
  • Reputacja: 170
  • Posiad. gat: Żółw lamparci (Geochelone pardalis)x3
Odp: lampa grzewcza
« Odpowiedź #2 dnia: 13.07.2015, 11:47:13 am »