Aktualności: Witamy na forum o żółwiach lądowych! forum.zolw.info

  • 28.03.2024, 09:37:09 am

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: Tuptuś  (Przeczytany 12628 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Elżbieta

  • Żółw stepowy (Testudo horsfieldi)
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 0
Odp: Tuptuś
« Odpowiedź #15 dnia: 06.02.2007, 17:09:57 pm »
Zamieszczam jeszcze kilka fotek mojego Tuptusia.Tym razem prosze o wypowiedz na temat listwy rogowej.Wydaje mi się że jest ona znacznie przerosnięta.Tzn nie znam się na tym aż tyle ale widząc zdjęcia Waszych żówików widzę znaczną róznicę.I prosze napiszcie co moge zrobić , co mu podawac jeść aby mógł zetrzeć te listwę.Wiem że nalezy podawac twarde jedzenie(tylko jakie)marchewki nawet nie chce ruszyć.Aha i mam jeszcze takie pytanko gdzie moge dostac suszki dla żółwi(oczywiście oprócz sklepów zoologicznych) bo w moim mieście obeszłam chyba wszystkie i jak pytam o suszone roślinki dla żówi to oczywiscie robią dziwne miny.Z góry dziekuje za pomoc :)

Offline Agnieszka

  • Żółw leśny (Geochelone carbonaria)
  • *
  • Wiadomości: 2569
  • Reputacja: 19
Odp: Tuptuś
« Odpowiedź #16 dnia: 06.02.2007, 17:26:05 pm »
Piszesz, że zamieszczasz kilka fotek a mi się wyświetla tylko jedna.  >:(
Listwa rogowa jest rzeczywiście przerośnięta, taki przerost się obcina lub piłuje, ja bym się obcięcia nie podjęłą, czasami nawet weterynarz potrafi krzywdę zrobić.
Zapytaj o suszki dla królików, często mają taki kład który dla gadzinek też jest dobry.
TUPTUŚ

Offline Piotr_K

  • Żółw obrzeżony (Testudo marginata)
  • ***
  • Wiadomości: 234
  • Reputacja: 1
Odp: Tuptuś
« Odpowiedź #17 dnia: 06.02.2007, 17:39:18 pm »
Ja też widzę tylko jedno zdjęcie. Ogólnie to żółw bardzo ładny.