Wiedza > Żółwie wodno-lądowe i inne

Młode żółwiki żółtolice - wymagania

(1/3) > >>

Knykiec:
Witam :)
jestem Patryk typowy nastolatek itp... mam 15lat ;)
kupiłem dziś 2zółwie wodno lądowe czyli zółtolice więc opisze swoją pomoc- ;)
No mam 2 zółwie jeden ma ok 6cm (z główką i ogonkiem) a 2 (ten z prośbą)  ma 4cm
ten 2 jest jakby pomarańczowy
Więc Moje pytanie jest takie
Ma Bardzo Miękką skorupe że można nią tak jakby zginać
czy ona mu zejdzie ? zaschnie ? a może jest chory ? :( ?
PS:jestem początkującym "żółwiażem" ponieważ od dzisiaj :D
Pozdrawiam
proszę o pomoc
Noi jeszcze jedno PS:woda 28stopni

ankan:
Wstaw może jakieś fotki żółwi.
Pomarańczowy ?? Taki kolor ma ciało czy skorupa?
Miękka skorupa może mieć różne przyczyny - żółwik może być po prostu młodziutki i wtedy to jest zjawisko normalne. Choroby też z samego opisu jaki zamieściłeś wykluczyć nie można.
Skorupa nie schodzi, ani się nie "zsycha", co najwyżej wraz z wiekiem twardnieje.
Wstaw jeszcze jakieś fotki akwaterra - masz grzałkę, filtr, lampy? Żółwie mają wyspę? I mam nadzieję, że nie karmisz ich jakmiś kupnym pokarmem typu Biorept?

Knykiec:
Jest Pomarańczowy :)
I Wielkie dzięki
jest młodziutki zaledwie 3msc albo 4msc 2 ma jakies półroku i ma twardą skorpuke niewiem czy ten pomarańczowy to nie czerwonolicy lub mix bo coś tam facet gadał jak kupowałem
Spokojnie mam 3karmy dla żółwi +poradnik 23str.SERA
Karma Sera raffy P
2 poarm "koliber" naturalny pokarm dla żółwi-gammarusy.czyli kiełże
3-pokarm-żywe ochotki lub mrożone ale to mnie myli dawać im czy nie? :blank:
Mają wysepkę z kamieni i żwirku a nawet z kolorowych kamyszków :)
akwarium-terrarium ma 50l i ich mieszkańcami są 6danio (teczowe,różowe,lamparcie,w kropki,w paski,wszystkie weloniaste,
PS:danio jak dorosną to może będzie ich pożywieniem ;]
 
Dodano 12.12.2009, 08:25:52 ammoge się bawić żółwikiem czy raczej poczekać ?

witia: