Aktualności: Witamy na forum o żółwiach lądowych! forum.zolw.info

  • 27.04.2024, 21:34:39 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: Pytania odnośnie wyglądu terrarium i podłoża  (Przeczytany 4713 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline reaperman

  • Żółw stepowy (Testudo horsfieldi)
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 0
Pytania odnośnie wyglądu terrarium i podłoża
« dnia: 03.04.2008, 21:23:22 pm »
Na wstępie chciałem wszystkich powitać. WITAM WAS :D
Nazywam się Arek i studiuję sobie na PP. Ale nie o mnie tu mowa więc do rzeczy:)
Mój żółwik (stepowy) ma ok 15 lat. Nazywa sie Roki:) Starszy brat kupił go jak był malutki i wsadził do akwarium. Późno bo późno ale postanowiłem mu zrobić terrarium. I tu się pojawiają moje pytanka:) A mianowicie:
1. Lepiej jak terrarium jest zamknięte od góry czy otwarte? I czy jak będzie zamknięte to czy nie zrobi tam się za gorąco od UVB i grzewczej? (bo oczywiście planuje full wypas mieszkanko:)
2. Czy zamiast szyby z przodu może być pleksi? Wiem, że głupie pytanko, ale wolę się upewnić.
3. Jak wygląda sprawa z podłożem. Czy lepiej zastosować samą korę czy może zmieszaną z jakimś siankiem? I czy kłaść coś pod tą korę? np. piasek, żwirek.
4. Oczywiście jak jest nowe lokum to chcę go jak najlepiej żywić, już teraz także, więc napiszcie proszę skąd bierzecie te wszystkie zioła i roślinki którymi karmicie Wasze żółwiątka?
Z góry dziękuję wszystkim za pomoc!!!
Pozdrawiam:)
ps Roki również pozdrawia:)

« Ostatnia zmiana: 27.01.2010, 18:17:41 pm wysłana przez witia »

Offline reaperman

  • Żółw stepowy (Testudo horsfieldi)
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 0
Odp: Pytania odnośnie wyglądu terrarium i podłoża
« Odpowiedź #1 dnia: 03.04.2008, 21:44:13 pm »