Aktualności: Witamy na forum o żółwiach lądowych! forum.zolw.info

  • 27.04.2024, 21:37:04 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: Pomocy  (Przeczytany 4539 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline sea195

  • Żółw stepowy (Testudo horsfieldi)
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
Pomocy
« dnia: 11.12.2010, 16:06:40 pm »
cześć
mam żółwika i ok od 2 tygodni nic cie chce jest większość dnia prześpi a jak ko wyposzczę z paczki to biega po pokoju co robić co mu się dzieje jestem początkujący i mam żółwika "Gucia"od lipca co robić mam ?? :(


wygląda bardzo podobnie do tego :
« Ostatnia zmiana: 11.12.2010, 16:09:10 pm wysłana przez sea195 »

Offline anuszka

  • Żółw obrzeżony (Testudo marginata)
  • ***
  • Wiadomości: 123
  • Reputacja: 1
  • Pazurek :D
Odp: Pomocy
« Odpowiedź #1 dnia: 11.12.2010, 16:34:05 pm »
co masz na mysli piszac "z paczki"? Co to dokladnie jest? Karton? Jakie jest w tym podloze, czym to wyscielila(e)s? Najwazniejsze pytanie czy masz tam lampy, grzewcza i UV?
Mysle, ze na dzien dzisiejszy najwazniejsza jest grzewcza, bo tę "paczkę" to za jakis czas mozesz zmienic na cokolwiek, co da sie wysypac ziemia i co nie bedzie chlonelo wilgoci, nawet zwykla szafka wiszaca, ktora polozy sie poziomo na ziemi i wymontuje z niej drzwi.
Mysle, ze pojawia sie pytania czy zolw jest kapany, czy nie ma miekkiego pancerza, czy nie ma wyciekow z oczu, nosa.

A pisanie, ze Twoj zolw "wyglada podobnie do tego" jest przekomiczne, to tak jakby mowic do lekarza "bola mnie plecy tak, jak tamtego pana" bez pokazania sie lekarzowi i bez badan ::)

Wstaw zdjecia, tylko wyrazne-skorupy, oczu, nosa i opisz dokladnie warunki w jakich trzymasz zolwia a na pewno ktos, kto sie zna lepiej niz ja Ci pomoze. I nie martw sie, ze cos robila(e)s zle, najwazniejsze, ze szukasz pomocy dla swojego zlowika i chcesz naprawic ewentualne (bo nie wiadomo czy takowe byly) bledy ;)

Offline sea195

  • Żółw stepowy (Testudo horsfieldi)