Aktualności: Witamy na forum o żółwiach lądowych! forum.zolw.info

  • 29.04.2024, 07:24:41 am

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Autor Wątek: Mały step  (Przeczytany 7589 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline villemo

  • Żółw stepowy (Testudo horsfieldi)
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 1
Mały step
« dnia: 04.02.2011, 17:11:37 pm »
Witam od piątku 28.1.2011 r posiadam żółwika Greckiego. Otrzymałam go w prezencie. z tego co się orientuję to żółwik został zakupiony w miejscowym sklepie zoologicznym. Nie znam się na żółwiach jeszcze tyle na ile bym chciała. Żółwik sporo śpi, mało je nie chce jeść nic poza sałatą i marchewką- a tego co czytałam jeść mu jej nie wolno. Posiadam w domu grubosza drzewiastego oberwałam kilka listków skubnął troszkę ale niezbyt chętnie kupiłam suszone liście poziomki i dawałam na ta sałatę nie wiem czy dobrze???- nie chciałam go zagłodzić więc poczęstowałam go sałatą. Proszę o ocenę jego wyglądu i ewentualne wskazówki co to żółwika. Zaznaczam, że żółwik miał zakupione akwarium dla żółwi takie niskie a długie, w obecnej chwili nie stać mnie na nic lepszego.( Proszę nie piszcie mi, żebym go oddała- bo tego nie zrobię ) Na spodzie akwarium wyłożone jest piaskiem do terrariów, korą i ,,kokosem" . Z tego co zdążyłam zaobserwować żółwik bardzo lubi zagrzebywać się w tym  kokosie i tam często zasypia, zakupiłam mu taki specjalny domek kryjówkę http://allegro.pl/drzoo-kryjowka-mostek-dla-gryzoni-i-terra-28x16-2-i1436215801.html#gallery ale on nie chce tam przebywać . Więc narazie to wyciągnęłam. Proszę o wskazówki i ocenę dot. mojego żółwika. Jeżeli to możliwe to ocenę płci, a do tego chyba potrzebne zdjęcie spodu żółwika. Dziękuję i pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: 04.02.2011, 17:23:47 pm wysłana przez rainok »

Offline rainok

  • Żółw lamparci (Geochelone pardalis)
  • ***
  • Wiadomości: 1388
  • Reputacja: 17
  • 2x Żółw stepowy
Odp: Mały step
« Odpowiedź #1 dnia: 04.02.2011, 17:19:42 pm »